اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرپل‌ذهاب:

نسل جوان آرامش امروز را مدیون شهدا هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نسل جوان درک می‌کنند که آرامش امروز را مدیون غیور مردانی هستند که سینه در برابر گلوله ستبر کردند.

نسل جوان آرامش امروز را مدیون شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید صفدری در مراسم پانزدهمین یادواره سرداران و شهدای والامقام دهستان قلعه شاهین که در سرپل‌ذهاب برگزار شد افزود: یادواره شهدا باعث زنده شدن یاد و خاطره شهدا می‌شود چراکه شهادت عزت ابدی است.

صفدری با اشاره به اینکه نسل جوان همواره با دیدن این یادواره‌ها ادامه‌دهنده راه شهدا هستند افزود: برگزاری یادواره‌ها برای نسل جوان فرهنگ ایثار و از جان گذشتگی شهدا را بازگو می‌کند و درک می‌کنند که آرامش امروز را مدیون غیور مردانی هستند که سینه در برابر گلوله ستبر کردند.

قنبری تصریح کرد: این یادواره در حقیقت پانزدهمین یادواره‌ای است که در سلسله مهمانی شهدا و محافل انس در این شهرستان در سال‌جاری از سوی ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب هدف از برگزاری محافل انس با شهدا را در نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان عنوان کرد و گفت: باید در همه حال از اهداف شهدا پاسداری کنیم.

گفتنی است، پانزدهمین یادواره سرداران و شهدای والامقام دهستان قلعه شاهین و سومین سالگرد شهادت شهید پاسدار قدرت‌الله اکبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گیلانغرب با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان و بسیجیان سرپل‌ذهاب برگزار شد و پخش کلیپ، نماهنگ، مداحی، بیان خاطرات و اهدای لوح یادبود به خانواده‌های شهدا، از دیگر برنامه‌های پانزدهمین یادواره شهدای دهستان قلعه شاهین بود که به همت حوزه مقاومت امام حسن(ع) اجرا شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول