اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

جشن اتمام خانه‌های بهداشت خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: در هفته دولت امسال جشن اتمام احداث خانه‌های بهداشت در استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

جشن اتمام خانه‌های بهداشت خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان‌های تابعه استان اظهار داشت: چهار خدمت عمده و اساسی از وظایف حاکمیتی هر نظام در دنیاست که شامل تامین سلامت، امنیت، آموزش و محیط زیست می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای نظام سلامت یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: خدمات در این حوزه باید به جای درمان‌محور بودن به سمت سلامت‌محور بودن حرکت کند که این مهم از طریق آموزش به دست می‌آید.

استاندار خراسان‌رضوی با تاکید بر لزوم آموزش در نظام پرستاری، خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی بدون آموزش به سرانجام مطلوبی نخواهد رسید بنابراین باید در راستای ارتقای سطح آموزشی کارکنان در دستگاه‌ها و به روز کردن آن تلاش کرد.

صلاحی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی به منظور ارتقای سلامت کشور و استان صورت گرفته است به طوری که در هفته دولت امسال جشن اتمام احداث خانه‌های بهداشت در استان برگزار می‌شود.

احمد نجاتیان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد نیز در این دیدار با اعلام اینکه بیکاری پرستاران در مشهد به صفر رسیده است، اظهار داشت: از مجموع اعضای نظام پزشکی کشور چهار عضو آنها مشهدی هستند.

وی افزود: به همت نظام پرستاری مشهد تاکنون 7 هزار نفر از 7 هزار خانواده در شهرستان، دوره آموزشی کمک‌های اولیه را گذرانده‌اند و آموزش‌های کمک بهیاری نیز در مشهد با متوسط 200 ساعت برای هر نفر انجام شده است.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار خراسان‌رضوی در مورد پی‌گیری احداث مجتمع فرهنگی رفاهی پرستاران استان به دستور رئیس جمهور قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول