اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مردادماه

مهلت ارسال آثار به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تمدید شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تا 30 مردادماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مهدی قیصری‌نیک اظهار کرد: با توجه به درخواست برخی از نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی مدت ارسال آثار تا 30 مردادماه تمدید شد و بر همین اساس علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

قائم‌مقام جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون آثار ارزشمندی از سوی نویسندگان، ناشران و سازمان‌های علمی و پژوهشی به جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود با تمدید ارسال آثار تا پایان مردادماه کتاب‌های بیشتری به جشنواره برسد.

وی با بیان اینکه بخش بین‌الملل جشنواره با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان‌رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت رضا (ع) و شناسایی، تجلیل و حمایت از تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی است.

قائم‌مقام جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی افزود: با ارسال فراخوان پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به رایزن‌های فرهنگی ایران و خانه‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور پیش‌بینی می‌شود که آثار ارزنده‌ای به زبان‌های خارجی به جشنواره برسد.

قیصری‌نیک تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای یکی از بخش‌های چهارگانه با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت شامل حضرت جوادالائمه (ع)، حسین بن موسی‌الکاظم (ع)، احمد بن موسی‌الکاظم (ع)، شاهچراغ و حضرت معصومه (س) باشد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول