اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد:

تقویت ورزش محلات شاخص قهرمانی خراسان‌رضوی را ارتقاء داده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تقویت ورزش محلات توسط شهرداری مشهد شاخص قهرمانی در رشته‌های مختلف را ارتقاء داده است.

تقویت ورزش محلات شاخص قهرمانی خراسان‌رضوی را ارتقاء داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا بصیری‌پور در بازدید از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری منطقه پنج مشهد، اظهار کرد: ورزش محلات از سوی شورای اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در مناطق شهری مشهد کمک کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حرکت عظیم برنامه‌های ورزشی تدوین شده تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد در جهت گسترش ورزش در محلات مورد حمایت شورا بوده زیرا سبب تقویت همه جانبه شاخص‌ها در محلات شده است.

وی افزود: در سه سال اخیر شهرداری مشهد بیش از آنچه که تعریف شده در محلات به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ورزش محلات پرداخته که این سرمایه‌گذاری در تمام مناطق شهری انجام شده و مورد حمایت شورا است.

بصیری‌پور با بیان اینکه بازیکن‌پروری از دستاوردهای تقویت ورزش محلات است گفت: ارتقاء شاخص‌های ورزش فوتبال در محلات که به شناسایی استعدادها و بازیکن منجر شده از مزایای توجه به ورزش محلات است.

سید حسن حسینی شهردار منطقه پنج مشهد نیز گفت: قهرمانان ورزش از درون میادین و مسابقات ورزشی محلات شناسایی می‌شود و ذخیره‌ای برای ورزش قهرمانی است.

شهردار منطقه پنج مشهد افزود: فراهم کردن زمینه دوستی، الفت بین مردم و جوانان و شناسایی چهره‌های مستعدد از مزایای برگزاری انواع مسابقات در محلات است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول