اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

همزمان با ماه مبارک رمضان طرح قرآن در خانه اجرا شد

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری طرح قرآن در خانه همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

همزمان با ماه مبارک رمضان طرح قرآن در خانه اجرا شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح قرآنی در راستای تبیین فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات نورانی کلام وحی از اول مرداد ماه به اجرا درآمده و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن، آشنایی اجمالی خانواده‌ها با ترجمه مفاهیم قرآن، تقویت انگیزه‌های معنوی انس با قرآن و ایجاد حلقه‌های قرآنی در خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه از برگزاری 12 محفل انس با قرآن در روستاهای استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان ساخت: در طول ماه مبارک رمضان 24 محفل بزرگ انس با قرآن کریم در استان برگزار می‌شود که از این تعداد 12 محفل در مراکز شهرها و 12 محفل در روستاهای بزرگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل از نیمه دوم ماه رمضان به ویژه در شب‌های قدر برگزار می‌شود تصریح کرد: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان و کشور در مساجد جامع شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای طرح بینات 15 (ترجمه و تفسیر سوره دخان) در ماه رمضان خبر داد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول