اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظام مهندسی ساختمان چالوس:

اجرای طرح ملی دولت الکترونیک در چالوس در اولویت است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان چالوس گفت: اجرای طرح ملی دولت الکترونیک در چالوس در اولویت است.

اجرای طرح ملی دولت الکترونیک در چالوس در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی محمودپور ظهر امروز در نشستی که با شهردار و مسئول دفتر فنی شهرداری چالوس و هیئت رئیس کانون مهندسی و نظام مهندسی شهرستان چالوس به منظور بررسی مراحل چگونگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک این شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح، چالوس شهر پایلوت استان مازندران در ایجاد دفتر خدمات الکترونیک خواهد بود، بیان داشت: این توانایی در چالوس وجود دارد که به‌عنوان نخستین شهر در استان مازندران از دفتر خدمات الکترونیک برخوردار باشد.

محمودپور با اشاره به طرح ملی دولت الکترونیک تصریح کرد: ایجاد این دفتر در راستای تحول امور اداری و سیستم بروکراسی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که هم امور و مشکلات مردم را کم کرده و هم روان‌سازی امور اداری و بالارفتن سرعت کار را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این دفاتر با چارت‌های مصوب کشوری خاص خود از کارشناسان مختلف در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند که به نوعی اشتغالزایی را نیز در پی خواهد داشت.

رئیس نظام مهندسی ساختمان چالوس با تاکید بر اینکه ایجاد دفتر خدمات الکترونیک یعنی خروج از سیستم بروکراسی، تصریح کرد: اکیپی از سوی کانون مهندسان، نظام مهندسی و شهرداری چالوس به تهران اعزام شده و جوانب کار به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت که قطعا در ایجاد این دفتر در چالوس تاثیر بسزایی خواهد داشت.

محمودپور با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس گفت: همان گونه که این طرح مورد اهتمام ویژه شهردار چالوس است و با توجه به  اجرایی شدن آن تحول سیستم اداری شهرستان را در پی خواهد داشت از مسئولان ارشد شهرستانی و استانی و همچنین نماینده مردم درخواست همکاری برای هرچه بهتر اجرا شدن آن را داریم تا با تسریع در روند امور اداری در راستای شعار دولت الکترونیک نیز گام‌های اساسی برداریم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول