اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

یک مرکز عرضه خدمات دولت الکترونیک در زاهدان محکوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: یک واحد عرضه کننده خدمات دولت الکترونیک در زاهدان به‌دلیل گرانفروشی و نداشتن پروانه محکوم شد.

یک مرکز عرضه خدمات دولت الکترونیک در زاهدان محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان حسین اشرفی اظهار داشت: واحد فوق که در شهر زاهدان مرتکب تخلفات گرانفروشی در تعرفه خدمات همچون ثبت رایانه‌ها، گذرنامه‌ها، گواهینامه‌ها و غیره می‌شد که توسط شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان محکوم شده است.

وی افزود: پس از ابلاغ رای، متصدی واحد فوق اعتراض نموده و پس از اعتراض و تجدید نظر خواهی پرونده مجدداً در شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

اشرفی بیان کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم و سیر مراحل قانونی با توجه به محتویات موجود در پرونده شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متصدی واحد فوق به جزای نقدی به مبلغ 67 میلیون و 784 هزار ریال و اعطای دو ماه مهلت برای اخذ پروانه درحق دولت محکوم کرده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول