اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

شهرداری مشهد در تحقق شهر الکترونیک موفق است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اقدامات شهرداری برای اجرای طرح شهر الکترونیک گفت: در مجموع شهرداری مشهد در تحقق شهر الکترونیک موفق عمل کرده است.

شهرداری مشهد در تحقق شهر الکترونیک موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مهرورز عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحقق شهر الکترونیک سبب افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان توسط نهادهای مختلف می‌شود، اظهار کرد: کاهش هزینه‌های جانبی زمان، رفت‌ و آمد و مصرف کاغذ و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله دلایل سود و منفعت بالای اجرای طرح شهر الکترونیک است.

وی کاهش هزینه‌های جانبی، صرفه جویی در وقت مردم و مصرف کاغذ و ارتقای کیفیت خدمات را از مزیت‌های بارز اجرای شهر الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: شهر الکترونیک با اطلاع رسانی و خدمات‌رسانی به موقع، دقیق و کارا در طول شبانه‌روز یک گام اساسی در راستای افزایش سطح کیفی خدمات شهرداری محسوب می‌شود.

مهرورز با بیان اینکه پیچیدگی بوروکراسی اداری یکی از مواردی است که شهروندان همواره از آن گلایه می‌کنند، تصریح کرد: کاهش بوروکراسی اداری در گرو توسعه خدمات الکترونیکی است، از این رو شورای شهر مشهد توسعه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی را گامی در راستای کاهش بوروکراسی اداری تلقی کرده و از آن حمایت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت:در شهر الکترونیکی شاهد ارائه و دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و از راه دور هستیم که در این فضا مشکل ترافیکی که روزانه گریبانگیر شهرهای بزرگ کشور است از طریق  خدمات الکترونیکی برطرف می‌شود.

مهرورز با بیان اینکه هنوز برخی شهروندان از خدماتی که شهرداری به صورت الکترونیک ارائه می‌دهد اطلاعی ندارند، گفت: باید از طریق رسانه‌های عمومی خدمات شهر الکترونیک برای شهروندان تشریح شود تا از این طریق شهروندان از انواع خدماتی که به صورت الکترونیک می‌توانند بهره‌مند بگیرند آگاه شوند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی شهروندان در استفاده مطلوب از خدمات الکترونیک برای رفع نیازمندی‌های روزانه تاکید و افزود: یکی از نیازهای اصلی تحقق شهر الکترونیک فرهنگ‌سازی برای استفاده خدمات الکترونیک است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول