اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

بازدید نمایندگان هرمزگان در مجلس از راه‌های روستایی دهستان کوهشا

خبرگزاری فارس: دو تن از نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان از روستاهای کوشای شمالی بخش احمدی حاجی‌آباد بازدید به عمل آوردند.

بازدید نمایندگان هرمزگان در مجلس از راه‌های روستایی دهستان کوهشا

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، در این بازدید عینی که بعد از ظهر امروز با حضور محمد آشوری و منصور آرامی به عنوان دو تن از نمایندگان مردم شهرستان‌های حاجی‌آباد، بندرعباس، قشم و ابوموسی صورت گرفت، مردم این روستاها مشکلات خود را از نزدیک با آنان مطرح کردند.

وی افزود: محور پور - مازگرد به طول 25 کیلومتر ارتباط حوزه شمالی دهستان کوشا به مرکز بخش احمدی را برقرار می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه روستاهای مازگرد، جغان، رزدر، آبید و چاه بنه بالای 50 خانوار جمعیت دارند در حال حاضر برای ارتباط با مرکز بخش احمدی و شهرستان حاجی‌آباد از طریق جاده زیارتعلی - رودان - بندرعباس - سیاهو - احمدی و حاجی‌آباد تردد کنند.

مهدی زندیه‌وکیلی اظهار داشت: با احداث و تکمیل محور یاد شده مسیر ارتباطی روستاهای مذکور به مرکز بخش احمدی و حاجی‌آباد 260 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعه نخست این پروژه از سال 89 آغاز شده است، افزود: برای احداث این قطعه پنج کیلومتری حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال‌ جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: برای احداث 20 کیلومتر ادامه مسیر اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال مورد نیاز است.

یادآور می‌شود دهستان کوشا از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد است و دارای 35 روستا با یک ‌هزار و 356 خانوار و 5 هزار و 547 نفر جمعیت براساس آمار سال 1385 است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول