اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

راه‌اندازی پلیس راه روستایی در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: در راستای ارتقای امنیت و کاهش تلفات جاده‌ای در روستاها و بخش‌ها از فردا 166 مرکز انتظامی روستایی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پلیس راه روستایی در فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعدازظهر امروز در نشست خبری که در دفتر وی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این طرح شاهد کنترل تردد وسایل نقلیه در جاده‌های فرعی، کاهش تخلف و تصادف و حضور به موقع پلیس راه روستایی در محل وقوع حادثه در بخش‌ها و روستاها می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند اجرایی این طرح آموزش‌های مورد نیاز به دهیاران، شورای روستایی و شهری، به ویژه دانش‌آموزان و کشاورزان داده شده است.

این مسئول تصریح کرد: از مجموع مراکز پلیس راه روستایی در بخش‌ها و روستاها، 109 مرکز در پاسگاه‌ها و 57 مرکز دیگر در بخش‌ها مشغول ارائه خدمات ترافیکی می‌شوند.

فرمانده انتظامی فارس از راه‌اندازی پلیس راه روستایی در جنوب این استان به مرکزیت لارستان خبر داد و افزود: رویکرد اصلی پلیس تذکر و ارشاد است و اگر افرادی به این رویکرد بی‌توجهی کنند در چارچوب قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

سجادیان تصریح کرد: با تلاش انجام شده از سوی پلیس راه این استان، در سال 90 حدود 79 نفر تلفات جاده‌ای داشته‌ایم و در سه ماه نخست سال جاری شاهد 13 درصد کاهش تلفات جاده‌ای بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح ترافیک شیراز یکی از بهترین طرح‌ها است و در صورت آماده‌بودن زیرساخت‌ها، نیروی انتظامی فارس توان اجرای آن در تمام محورها را دارد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: برای تامین امنیت شهری و روستایی و هرگونه تصویب طرح‌های مسکونی و یا دیگر اماکن فرهنگی، داشتن پیوست انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول