اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شبستر:

امروز قدرت بانوان در جوامع بشری برجسته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر گفت: امروز قدرت بانوان در جوامع بشری برجسته و پیشتاز است که نمونه‌های آن در کشورهای مختلف اسلامی دیده می‌شود.

امروز قدرت بانوان در جوامع بشری برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند بعد از ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه خانواده و بانوان این شهرستان افزود: ایجاد فاصله بین مردم و نظام از خواسته‌های پلید دشمنان است و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مختلف جامعه تمام توطئه‌های آنان را با حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نقش بر آب کرده است.

فرماندار شهرستان شبستر تصریح کرد: حرکت مردم در محور ولایت فقیه این نظام را بیمه کرده و مشکلات را یکی پس از دیگری بی‌اثر می‌کند.

رئیس کارگروه خانواده و بانوان شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه این ما هستیم که مقابل این ترفندها گام‌های محکم و بلندی باید برداریم، تصریح کرد: باید بتوانیم اندیشه‌های عمیق دینی و معنوی را به بهترین شکل و شمایل در خانواده‌ها و جامعه خود داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: قدرت اسلام ناشی از پشتوانه مردمی است و امروز قدرت بانوان در جوامع بشری برجسته و پیشتاز است که نمونه‌های آن در کشورهای مختلف اسلامی دیده می‌شود.

در این نشست که با حضور اکثریت اعضا مربوطه در سالن جلسات فرمانداری شبستر تشکیل شد، مریم چرندابی دبیر کارگروه خانواده و بانوان شهرستان شبستر از عدم تحقق مصوبه این کارگروه مبنی بر ایجاد پارک بانوان در شهر شبستر خبر داد.

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک به همت شهرداران محترم در تمام شهرهای منطقه شاهد ایجاد پارک بانوان باشیم.

چرندابی، میزان ازدواج انجام گرفته در سال 90 را یک‌هزار و 501 فقره عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سال گذشته شاهد 162 مورد طلاق بودیم که این آمار در چهار ماهه اول سال‌جاری نیز به 44 مورد رسیده است، از این رو باید راهکار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار طلاق در این شهرستان فرهنگی انجام پذیرد.

وی ضمن درخواست از مسئولان اجرایی شهرستان در حل و فصل مشکلات همکاران به ویژه بانوان در محیط‌های اداری، خاطرنشان کرد: با توجه به هجوم فرهنگ غرب از طریق اینترنت و ازدواج‌های احساسی، با مشاوره‌های قبلی از دخالت برخی خانواده‌ها در سرنوشت زوج‌های جوان پرهیز شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول