اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

گردشگران هنجارها را در گیلان رعایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار مدیریت و ساماندهی گردشگران در این استان شد و گفت: گردشگران با ورود به گیلان باید هنجارها را رعایت کنند.

گردشگران هنجارها را در گیلان رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده گیلان با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: رعایت اخلاق و عفت در خانواده اهمیت بسیار دارد.

وی خانواده، کسب روزی حلال و پایبندی به قانون را از محورهای تاثیرگذار در مسایل اجتماعی عنوان کرد و افزود: رعایت عفت و حجاب ظاهری و باطنی بسیار اهمیت دارد و به عنوان آسیب در جامعه مطرح است.

رضوانی رعایت حکم خدا در زمینه هنجارهای ظاهری در جامعه را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: نمایشگاه حجاب باید در شهرهای مختلف گیلان دایر شود تا مردم بتوانند از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

معاون استاندار گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 20 کارگروه و کمیته در حوزه اجتماعی معاونت سیاسی امنیتی استانداری، خاطرنشان کرد: بیش از 22 کارگروه و کمیته در حوزه امنیتی استانداری گیلان فعالیت می‌کنند و این امر نشان دهنده توجه دولت در امور فرهنگی و اجتماعی است.

وی وضعیت فرهنگی و اجتماعی گیلان نسبت به سال‌های گذشته را خوب دانست و ابراز کرد: حوزه امور اجتماعی استانداری گیلان در سطح کشور درخشندگی داشته و رتبه نخست را در سال گذشته کسب کرده است.

رضوانی به نارسایی‌ها و نابسامانی‌ها به دلیل ورود گردشگران در گیلان اشاره کرد و گفت: فضای استان باید به صورتی مدیریت شود تا گردشگران از ایجاد ناهنجاری‌ها منصرف شوند.

این مسئول لازمه رعایت هنجارها توسط گردشگران را هماهنگی، انسجام و حضور تمام دستگاه‌های فرهنگی در صحنه عنوان کرد.

عزیز پورعزیزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور از ممنوعیت ورود لباس، کیف و کفش با نشانه‌های غربی در مدرسه‌های این استان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سازمان آموزش و پرورش مورد مذکور را به تمام مدرسه‌ها ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول