اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج خبر داد

سمپاشی اماکن دامی فهرج طی 3 طرح جامع

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: دامپزشکی فهرج به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، طی سه طرح جامع اقدام به سمپاشی اماکن دامی و دام‌های این شهرستان کرده است.

سمپاشی اماکن دامی فهرج طی 3 طرح جامع

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، مهدی بمان‌دشتی پیش از ظهر امروز در بازدید از روستاهای نگین کویر شهرستان فهرج اظهار داشت: خشکسالی‌های چندین ساله در شهرستان فهرج به شدت جمعیت دامی این شهرستان را تحت تأثیر خود قرار داده و موجب کاهش جمعیت دامی آن شده است.

وی افزود: برای مبارزه با انگل‌های خارجی اماکن دامی فهرج به صورت رایگان سمپاشی می‌شود.

بمان‌دشتی خواستار همکاری بیشتر دامداران در این زمینه شد و تصریح کرد: با ارتقای فهرج به شهرستان خدمات‌رسانی به دامداران از شتاب بیشتری در این منطقه صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: شبکه دامپزشکی فهرج به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، طی سه طرح جامع اقدام به سمپاشی اماکن دامی و دام‌های شهرستان فهرج کرده است.

وی اظهار داشت: تاکنون 130 هزار و 330 راس گوسفند و بز، 15 هزار و 378 راس گاو و گوساله و 188 هزار و 880 متر مربع اماکن دامی مورد سمپاشی قرار گرفتند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول