اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیشگیری از بیماری‌ها صورت گرفت

سمپاشی اماکن دامی در روستاهای جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جیرفت گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام اماکن دامی در روستاهای جیرفت سمپاشی شد.

سمپاشی اماکن دامی در روستاهای جیرفت

سیدسجاد حسینی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام در سراسر کشور اظهار داشت: سمپاشی اماکن دامی از مهم‌ترین اقدامات دامپزشکی در مقابله با بیماری‌های مشترک است.

وی با اشاره به اقدامات دامپزشکی در مبارزه با بیماری‌ها تصریح کرد: به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام اماکن دامی در روستاهای جیرفت سمپاشی شد.

وی برگزاری کلاس آموزشی در بعضی از روستاها را از دیگر اقدامات این شبکه خواند و ابراز داشت: بروشورهای آموزشی بیماری تب کریمه‌کنگو در میان دامداران توزیع شده است.

حسینی با اعلام آمادگی دامپزشکی برای سمپاشی اماکن دامی عنوان کرد: برای سمپاشی اماکن دامی همکاری دامداران با دامپزشکی بسیار ضروری است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه بیماری تب کریمه‌کنگو در این شهرستان مشاهده نشده است، گفت: دامداران در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره تلفن 03482215612 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول