اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

نگاه دولت به بخش کشاورزی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: نگاه دولت به بخش کشاورزی بی‌بدیل و بسیار ویژه است.

نگاه دولت به بخش کشاورزی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی صبح امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری می‌رسند، اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی همواره یکی از دغد‌غه‌های بسیار مهم دولت و مسئولان دیگر نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده و تلاش‌های زیادی نیز برای آن تا به حال در سطح کشور به انجام رسیده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه محور‌های پیشرفت و جهش در امور مستلزم خود‌باوری و حضور آگاهانه در عرصه‌های سازندگی است، افزود: عرصه کشاورزی یکی از همان عرصه‌‌هایی است که کشاورزان زحمتکش و تلاشگر در آن با فعالیت و تلاش خستگی‌ناپذیر خویش موجب استقلال غذایی کشور شده و کشور را در مسیر توسعه متوازن قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری و افتتاح هزاران واحد و مجتمع مربوط به بخش کشاورزی، حضور و بازدیدهای سرزده از طرح‌های توسعه محور در این بخش و نیز دیدار‌های مستقیم با کشاورزان و صنعتگران بیانگر عزم جدی دولت خدمتگزار و پرتلاش برای رساندن ایران اسلامی به اوج قله‌های توسعه و پیشرفت در میان کشور‌های دیگر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا هدف از به‌کارگری ابزارآلات و ‌شیوه‌های نوین در عرصه کشاورزی را ارتقای این حوزه به بالاترین سطح و همطراز با استاندارد‌های جهانی عنوان کرد و افزود: ضرورتی که امروز به‌خوبی در کشور احساس می‌شود، این است که تولید و بهره‌وری باید همواره با نظم و قاعده‌‌ای خاص باشد.

احمدی با قدردانی از تلاش‌های مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای توسعه بخش کشاورزی ابراز کرد: امیدواریم که در سال جاری با عنایت به امر مقام معظم رهبری پیرامون تولید ملی و حمایت از صنعتگران و تولید‌کنندگان بخش داخلی زمینه برای ظهور کشوری قدرتمند و مستحکم اقتصادی در سطح جهان مهیا شده و نقشه‌های استکبار نیز نقش بر آب شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول