اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

سطح خدمات‌رسانی دولت رضایت نسبی مردم را فراهم آورده است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: سطح خدمات‌رسانی دولت به مردم استان کردستان به مرحله‌ای رسیده که رضایت نسبی مردم را تا حد بسیار بالایی فراهم آورده است.

سطح خدمات‌رسانی دولت رضایت نسبی مردم را فراهم آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز که در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان در سالن دولت استانداری سخن می‌گفت، اظهار داشت: ما معتقدیم که مدیران استان همواره باید دو خصوصیت بزرگ خدمتگزار بودن مردم و دیگری کار و کوشش مضاعف و چند برابر را داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان کردستان تشنه خدمتگزاری است و در این زمینه طی سنوات گذشته اقدامات شایسته‌ای در راستای خدمت بیش از پیش به مردم صورت پذیرفته است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مدیران ما با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه خدمتگزاری بیش از پیش را به مردم خونگرم و صمیمی استان فراهم آورده و همواره به این موضوع افتخار می‌کنند.

شهبازی با یادآوری مظلومیت کردستان در دوران ستمشاهی، فتنه‌های اوایل پیروزی انقلاب در منطقه و اثرات مخرب 8 سال جنگ تحمیلی رژیم بعث که روند عمران و آبادانی در این بخش از میهن اسلامی را با کندی بسیار زیاد روبه‌رو کرد، اظهار داشت: خوشبختانه با استقرار امنیت در کردستان عملیات عمران و آبادانی در این استان مقاوم و وفادار به آرمان‌های نظام و انقلاب به سرعت پیگیری و در طول این سال‌ها همواره شاهد توجه مسئولان ارشد نظام به کردستان بوده‌ایم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه ویژه دولت‌های نهم و دهم به کردستان اشاره کرد و گفت: اکنون و به مدد خداوند سبحان گام‌های بسیار اساسی در حوزه‌های زیرساختی مختلف در استان کردستان برداشته شده است و امیدواریم با تکمیل و به اتمام رسیدن طرح‌های مختلف صنعتی و معدنی، کشاورزی، عمرانی، خدماتی و بهداشتی درمانی در استان شاهد تحول در این نقطه از خاک میهن اسلامی باشیم.

شهبازی در پایان خدمتگزاری به مردم نجیب، فهیم و قدرشناس کردستان را افتخاری برای خود دانست و افزود: مدیران دستگاه‌ها نیز در این راستا حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول