اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری مصری

9 محفل انس با قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در این استان خبر داد.

9 محفل انس با قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمود یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم همچون سال‌های گذشته با شکوه خاصی در استان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در محافل قرآنی در سال‌های گذشته موجب شده تا امسال تعداد این محافل نورانی و معنوی را بیشتر کنیم.

وی بیان داشت: در ماه مبارک امسال محافل قرآنی با حضور قاری مصری در شهرستان‌هایی که تاکنون این محافل در آنجا برگزار نشده، برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: نخستین محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری استاد صدیق‌محمود صدیق‌السیدمنشاوی در هفتم مردادماه جاری ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

یوسفی ادامه داد: یکشنبه هفته آینده نیز ساعت 11 صبح در مسجد جامع شهرستان دیواندره و بعد از نماز عصر در همین روز در مسجد جامع سقز و بعد از نماز عشا هم در مسجد جامع بانه این محفل قرآنی برپا می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه نیز ساعت 10 صبح و 7 بعدازظهر و 10 شب به ترتیب در مسجد جامع دهگلان، مسجد سیدالشهداء شهرستان قروه و مسجد جامع شهرستان کامیاران برگزار‌می‌شود.

وی اظهارداشت: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌فرمایند مؤمن باید به صورت دائم بر روی خودش کار کند و ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی است، لذا پرداختن به اعمال و عبادات ماه رمضان و تلاوت قرآن باید سرلوحه کار همه روزه‌داران باشد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان از عموم دوستداران و علاقه‌مندان به قران کریم دعوت کرد تا در این محافل نورانی حضور پیدا کنند تا از انوار الهی بهره‌مند شوند.  

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول