اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف قیروکارزین خبر داد

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قیروکارزین از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور عبدالناصر حرک قاری مصری در جوار امامزاده سید تاج‌الدین محمد (ع) این شهرستان خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری

حجت‌الاسلام روح‌الله مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان تنها راهنمای مفید برای نجات و تعالی بشریت محسوب می‌شود و انسان در طول دوران حیات خود بدون بهره‌مندی از تعالیم الهی راه نجاتی نمی‌یابد.

وی از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن با حضور عبدالناصر حرک قاری مصری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این محفل بزرگ امشب با حضور این قاری مصری در جوار امامزاده سید تاج الدین محمد (ع) قیروکارزین با حضور خیل عظیم مشتاقان به قرآن برگزار می‌شود و تدابیر ویژه‌ای برای هر چه بهتر برگزارشدن آن با تشکیل ستاد قرآنی در فرمانداری این شهرستان اندیشیده شده است.

مقصودی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اضافه کرد: با برگزاری محفل نورانی انس با قرآن با حضور این قاری بین‌المللی مصری در راستای بهره‌مندی از فضای معنوی امامزادگان در طول ماه رمضان قدم بر می‌داریم چرا که در این ماه مردم نزدیکی بیشتری به خدا داشته و می‌توانند با دلی آماده‌تر به راز و نیاز با پروردگار بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قیروکارزین از ثبت‌نام حافظان و قاریان در سه گروه سنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم، از دوستداران این کتاب آسمانی در سه گروه سنی هفت تا 12 سال برای حفظ یک جزء، 13 تا 19 سال برای حفظ جزء یک و سی‌ام و 19 سال به بالا برای حفظ سه جزء به بالا ثبت‌نام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی با حضور بیش از 20 مربی حفظ قرآن آغاز می‌شود.

مقصودی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: امروز تمسک به قرآن و حاکم‌کردن روح قرآنی بر جامعه تنها راه ایستادگی در برابر تمام توطئه‌ها بر ضد اسلام و مسلمین است.

وی در پایان از عموم دوستداران و علاقمندان به قرآن کریم دعوت کرد تا امشب ساعت 21 در این محفل نورانی در جوار امامزاده سید تاج‌الدین محمد (ع) قیروکارزین حضور پیدا کنند و از انوار الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول