اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 طلبه، قاری و حافظ

محفل انس با قرآن در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: محفل انس با قرآن با حضور 300 قاری، طلبه و حافظ قرآن در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ظهر امروز در این محفل بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی باقری همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده مطلوبی از ظرفیت حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بحث علوم قرآنی و ظرفیت حوزه‌های علمیه باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به غبار روبی مساجد به دلیل قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اضافه کرد: این مراسم در امامزاده سید ابراهیم زنجان نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنن با اشاره به برگزاری دوره‌های تفسیر در ماه مبارک رمضان افزود: این موضوع نیز یکی از عمده برنامه‌های اداره کل اوقاف در ماه رمضان است.

لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همراه بود، جمعی از قاریان و حافظان بنام کشور حضور داشتند.

در این مراسم که با همکاری اداره کل اوقاف استان زنجان و همچنین معاونت تهذیب حوزه‌های عملیه استان زنجان برگزار شد، 300 نفر از حافظان، قاریان و همچنین طلاب از سراسر کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول