اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد روحانیون ارتش در منطقه اصفهان:

انس با قرآن پاس داشتن خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: ارشد روحانیون ارتش در منطقه اصفهان گفت: انس با قرآن، درک صحیح مفاهیم و عمل به دستورات الهی راه صحیحی برای پاس داشتن خون شهیدان است.

انس با قرآن پاس داشتن خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین بوذرجمهر احمدی به مناسبت دوازدهمین دوره رقابت‌های سراسری قران قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار کرد: 23 هزار شهید گلگون کفن اصفهان هدیه به اسلام، قران، انقلاب و امام(ره) است که با انس به قران می‌توانیم از این ارزش‌های الهی انقلاب پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که ابرمرد تاریخ معاصر و سیدی از سلاله پاک پیامبر اسلام (ص) استقلال، عزت، آبرو و شرف را در عصر مکتب‌ها و ایسم‌های جهالت بار غربی برای ما به ارمغان آورد.

ارشد روحانیون ارتش در منطقه اصفهان با بیان اینکه مردم ایران در حال حاضر زندگی عزتمندانه و ایستادگی در سایه قران را تجربه می‌کنند، بیان داشت: خداوند را شاکریم که در ارتش حرب الله خدمت می‌کنیم و انس با قران و برگزاری رقابت‌های مختلف قرانی در این شجره طیبه به طور مداوم جاری و ساری است و ارتش از این سفره پر نعمت الهی بهره‌مند است.

وی ادامه داد: ارتش حزب‌الله در راه آموزش، تعمیق و عمل به مفاهیم قران کریم در جمهوری اسلامی پیشرو پرچم‌دار است.

احمدی اشاره‌ای به ماه شعبان کرد و گفت: در صورتی که کسی فضایل ماه شعبان و رجب را به خوبی درک کرده باشد و بهره لازم را از این ماه‌های الهی برده باشد می‌تواند نفحه ماه رمضان را از هم‌اکنون بشنود.

وی تصریح کرد: در صورتی که کسی در ماه شعبان انفاق و صدقه بدهد خداوند آن انفاق را آنچنان پرورش دهد که در قیامت ذخیره مطمئنی شود.

در دوازدهمین دوره رقابت‌های سراسری قران قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) 37 نفر خواهران شاغل، 40 نفر از فرزندان پسر کارکنان، 115 نفر از همسران و 75 نفر از فرزندان دختر کارکنان و در مجموع تعداد 267 نفر از گروه‌ها و یگان‌های تابعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) حضور دارند و این مسابقات در روز سه‌شنبه هفته جاری خاتمه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول