اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری مصری صورت می‌گیرد

برپایی 10 محفل انس با قرآن کریم فارس

خبرگزاری فارس: 10 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در سطح شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

برپایی 10 محفل انس با قرآن کریم فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، سرپرست اداره فرهنگی اوقاف فارس گفت: از جمعه، هفتم ماه مبارک رمضان با حضور قاری ممتاز مصری "عبدالناصر حَرَک" محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان فارس صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی افزود: این محافل شامل برگزاری برنامه‌های تلاوت به ترتیب در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین، سروستان، آباده، کازرون، شیراز، داراب، فسا، نی‌ریز و ارسنجان است.

حسینی ادامه داد: مدت زمان هر تلاوت 20 دقیقه است که قبل از آن قاریان ممتاز استانی تلاوت را انجام می‌دهند و همچنین گروه‌های برتر تواشیح به اجرای برنامه می‌پردازند.

سرپرست اداره فرهنگی اوقاف فارس در پایان گفت: این قاری ممتاز بین‌المللی به مدت پنج روز از هفتم تا یازدهم رمضان میهمان استان فارس است و پس از آن به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

براساس همین گزارش همچنین سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور استفاده از فیوضات معنوی این ماه پر خیر و برکت محافل ترتیل و جزء‌خوانی قرآن کریم در 10 بقعه متبرکه شهرستان جهرم صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین بیگدلی افزود: این مراسم تا پایان ماه مبارک هر روزه با حضور روزه‌داران و زائران در جوار ضریح مطهر امام‌زادگان فضل‌بن موسی (ع)، حسین(ع)، عبداللطیف (ع)، امام‌زاده ابراهیم (ع)، امام‌زاده اسماعیل (ع)، امام‌زاده اسدالدهر (ع) و امام زاده هشت تن (ع) و همچنین سه بقعه متبرکه بی بی دو خواهران (س)، شاه حاجات و شاه حبیب‌الله اجرا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم تصریح کرد: سایر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعم از برگزاری نمازهای جماعت، مراسم میلاد امام حسن (ع) و ویژه برنامه‌های شب‌های قدر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان در این بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول