اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 8 تیم خارجی در استان مرکزی صورت می‌گیرد

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور با حضور 8 تیم خارجی خبر داد.

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور

سعید امجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: چهاردهمین دوره تور بین‌المللی میلاد دو نور از 11 تا 15 شهریور ماه با حضور 8 تیم خارجی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات طی 5 مرحله برگزار می‌شود که تاکنون 8 تیم برتر و مطرح الجزایر، تایلند، بریسا اسپورت ترکیه، فیلیپین، قزاقستان، کنگ‌هایلک چین و دو تیم از ازبکستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی گفت‌: مسابقات طبق روال سال‌های گذشته و در مسیر سال قبل برگزار می‌شود که تلاش داریم 10 تا 12 تیم داخلی را نیز برای شرکت در این مسابقات ترغیب کنیم.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی بیان داشت: با توجه به اینکه این مسابقات به مدت پنج روز و در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود همکاری دستگاه‌هایی چون استانداری، فرمانداری، پلیس راه، اورژانس، نیروی انتظامی و هلال احمر، نقش بسیار مؤثری در برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رقابت‌ها دارند.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مطلوب مسابقات می‌طلبد این ارگان‌ها همچون سال‌های گذشته نهایت همکاری را با اداره ورزش و جوانان استان داشته باشند که جا دارد از تعامل بسیار خوب این ادارات تقدیر و تشکر کنیم.

امجدی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور دوچرخه‌سوار استان در مسابقات المپیک خبر داد و گفت: امیر زرگری دوچرخه‌سوار شایسته استان به همراه مهدی سهرابی از زنجان و علیرضا حقی از البرز در قالب المپیکی‌های دوچرخه‌سواری ایران به منظور شرکت در مسابقات عازم لندن محل برگزاری المپیک خواهند شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول