اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری تور دوچرخه‌سواری پاکدشت، ورامین و گرمسار

خبرگزاری فارس: کمیته ورزش و جوانان ستاد اوقات فراغت شهرستان پاکدشت در راستای سلسله مسابقات فصل تابستان مسابقه رکاب‌زنی با حضور رده‌های مختلف سنی در کنار یکدیگر برگزار می‌کند.

برگزاری تور دوچرخه‌سواری پاکدشت، ورامین و گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در سلسله مسابقات برگزار شده از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد اوقات فراغت شهرستان این بار نوبت علاقمندان به ورزش دوچرخه‌سواری بود تا شانس خود را برای پیروزی در رقابتی فشرده و دریافت جوایز ارزنده آن بیازمایند.

در این رقابت دوچرخه‌سواران مسیر میدان آزادگان تا ورزشگاه شهید محسن را رکاب زدند و سه نفر اول که از خط پایان گذشتند، جوایز ارزنده‌ای چون دوچرخه و البسه ورزشی دریافت کردند.

نکته جالب این رقابت حضور رده‌های سنی مختلف در آن بود که پیر و جوان در کنار یکدیگر رقابت جانانه‌ای را برگزار کردند.

برگزاری تور دوچرخه‌سواری پاکدشت، ورامین و گرمسار

خبر دیگر در زمینه دوچرخه‌سواری اینکه به گفته باقر مسعودی، مسئول هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان پاکدشت قرار است به‌زودی تور دوچرخه‌سواری پاکدشت، ورامین، گرمسار و دماوند برگزار شود که اطلاعات تکمیلی آن به‌زودی به اطلاع علاقمندان می‌رسد. 

کسب عنوان دوم توسط هیئت بدنسازی و پرورش اندام

هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پاکدشت که ریاست آن را امید رادفر عهده‌دار است در رتبه‌بندی هیئت‌های برتر استان تهران توانست عنوان دوم را از آن خود کند.

برگزاری مسابقات مختلف، ارتقای سطح علمی ورزشکاران و برپایی سمینارهای ورزشی و حضور در صحنه‌های مختلف ورزشی و اجتماعی از جمله پارامترهایی بود که برای انتخاب هیئت‌های برتر مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول