اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مواد پیست صورت می‌گیرد

اعزام تیم دوچرخه‌سواری نهاوند به رقابت‌های لیگ کورسی دسته یک

خبرگزاری فارس: نهاوند به رقابت‌های لیگ کورسی دوچرخه‌سواری دسته یک باشگاه‌های کشور در مواد پیست که از دوم مردادماه جاری آغاز می‌شود، تیم اعزام می‌کند.

اعزام تیم دوچرخه‌سواری نهاوند به رقابت‌های لیگ کورسی دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی دسته یک باشگاه‌های کشور در مواد پیست از دوم مرداد ماه برگزار می‌شود که شهرستان نهاوند برای اعزام تیم به این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

پس از حضور قطعی چهار تیم آذرمیشو مرند، هیئت دوچرخه‌سواری گلستان، شهرداری گنبد و هیئت دوچرخه‌سواری مرکزی در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های یزد، نهاوند، آذربایجان غربی، پدافند هوایی، فارس، پاسارگاد برای حضور در دومین مرحله رقابت‌های لیگ کورسی دسته یک در مواد پیست اعلام آمادگی کرده‌اند.

در تیم شهرستان نهاوند علیرضا سیفی، کسری قیاسی، مسعود قیاسی، علی چلوییان و سعید شهبازی به عنوان دوچرخه‌سوار، حمیدرضا قیاسی به عنوان سرپرست، ترکیب این تیم را برای حضور در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

در تیم فارس، غلامرضا چراغی، میثم رضایی، ابراهیم باشفاعت، امیر نظیری و نعیم دادستدچی به عنوان رکابزن و مهدی باشفاعت به عنوان مربی و ایمان رستمی به عنوان سرپرست، ترکیب این تیم را برای حضور در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

در تیم پدافند هوایی اشکان رضایی، محمدرضا نوروزی، حسن ابراهیمی، امید جهانبخش، بهمن میرزایی، عبدالحسین حسینی و حمید ناصحی به عنوان رکابزنان و موسی‌الرضا قلیچی به عنوان سرپرست و حسین زرین‌فر به عنوان مربی، به عنوان نمایندگان این تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

در تیم یزد وحید دهقان‌زاده، سید ضیاء‌الدین مذهبی، مجتبی احمدی، صمد ابویی و مجید زارعیان به عنوان رکابزن، زارع‌پور به عنوان سرپرست و دهقان‌زاده به عنوان مربی، ترکیب این تیم را تشکیل می‌دهند.

در تیم آذربایجان غربی صابر سلطانی، بهزاد جنتی، میثم فریدثانی، امین میرزاسلطانی و میلاد حاجی‌محمدی به عنوان دوچرخه‌سوار و علیرضا عسگرپور به عنوان سرپرست در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

در تیم پاسارگاد تهران مرتضی رضوان، امیر صبح‌خیز، محمد مژده‌جو و موسی یوسفی به عنوان رکابزن، روح‌الله احمدی به عنوان مربی و مرتضی آبیار به عنوان سرپرست، به عنوان نمایندگان این تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

دومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی دسته یک در مواد پیست همزمان با ماه مبارک رمضان، تحت عنوان "جام رمضان" از دوم تا چهارم مرداد در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی از ساعت 21 الی 24 برگزار می‌شود.

زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت 14 روز دوشنبه دوم مرداد ماه خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول