اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: سپاه علاوه بر عرصه‌های نظامی در خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار هم اقدامات در خور تأملی را انجام داده است.

وی افزود: این اقدامات که عمدتاً در مناطق محروم انجام می‎گیرد تاثیر بسزایی در رفع محرومیت از چهره این مناطق دارد.

محمدسلیمانی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای سپاه این استان در هفته دفاع مقدس افزود: این همایش با عنوان مدافعان ولایت در هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قابلیت‌های نظام اسلامی باید به در معرض دید مردم قرار گیرد، گفت: فعالیت‌های مناسب رسانه‌ای می‌تواند تلاش دشمن را در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی با چالش جدی مواجه کند.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ارزشمندی در عرصه‌های مختلف توسط سپاه و بسیج در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار انجام می‌شود که عموماً در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و توانمندسازی اقشار مختلف در زمینه‌های مختلف است که کم و بیش مغفول مانده و یا مورد توجه جدی رسانه‌ها قرار نگرفته است.

وی از بسیج سازندگی به عنوان ظرفیتی بسیار ارزشمند برای کشور یاد کرد و اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سرنوشت‌ساز بوده که مسئولان باید بیش از پیش از ظرفیت‌های عظیم نهاد بسیج برای توسعه کشور بهره‌مند شوند.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با بهره‌مندی هوشمندانه از ظرفیت‌های قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان در توسعه ایران اسلامی تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول