اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

رزمایش پیامبر اعظم نشان‌دهنده اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی رزمایش پیامبر اعظم را نشان‌دهنده اقتدار فرزندان ایران دانست.

رزمایش پیامبر اعظم نشان‌دهنده اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، به همت پایگاه مقاومت حاج سید احمد خمینی (ره) مسجد چهارده معصوم چالوس صبح امروز مراسم معنوی و باشکوه جشن میلاد با سعادت امام زمان (عج) با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین در چالوس برگزار شد.

قاسم احمدی در سخنانی اظهار داشت: امروز جهان ناعادلانه‌ای را شاهد هستیم چراکه چند کشور نام پنج را بر روی خود می‌گذارند و عده‌ای دیگر نیز به آنها ملحق می‌شوند و قصد استعمار جهان را دارند.

وی افزود: این کشورها هر جا که به سود آنها نباشد واکنش نشان داده و سعی در جهت‌دهی سیاست‌ها به سود خویش دارند.

احمدی بیان کرد: استعمارگران خود سلاح هسته‌ای و کشنده تولید می‌کنند که با هیچ قانون بین‌المللی مطابقت ندارد.

وی ادامه داد: آنها خودشان سلاح هسته‌ای تولید می‌کنند اما حاضر نیستند ما انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داشته باشیم.

وی افزود: دشمن با انرژی هسته‌ای ما مخالف نیست بلکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری آنها با تولید علم که جوانان ایرانی به آن دست یافتند، مخالف هستند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس به رزمایش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: رزمایش پیامبراعظم که این روزها در حال برگزاری است نشان از اقتدار فرزندان ایران دارد که از خمینی کبیر یاد گرفتند که باید در برابر ظلم و زور ایستادگی کرد.

وی به میلاد با سعادت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: اگر امام زمان (عج) ظهور کند جهان سراسر منور می‌شود و ثروت به معنای واقعی بروز می‌کند و آرامش و آسایش برقرار می‌شود.

احمدی عنوان کرد: ظهور حضرت حجت موجب احیای اسلام که بر اثر کج‌روی‌ها دچار زنگار شده است می‌شود و سنت و سیره نبوی را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: وظیفه دولت و ملت است تا زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند و همواره باید تلاش کنیم تا مهدی موعود (عج) از ما راضی باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس به هجمه دشمنان علیه جوانان ما اشاره کرد و گفت: امروز دشمن سعی در القای این مطلب دارد که مگر می‌شود آیا کسی که حدود یک‌هزار و 200 سال قبل به دنیا آمده است همچنان زنده باشد که باید در این باره جوانان ما هشیار باشند و بدانند خداوند بر همه چیز قادر و توانا است و یقین بدانیم امام زمان (عج) ظهور خواهند کرد.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول