اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

رزمایش پیامبر اعظم دشمن را مبهوت کرده است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: رزمایش پیامبر اعظم دشمنان را گیج و مبهوت کرده است.

رزمایش پیامبر اعظم دشمن را مبهوت کرده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با گرامیداشت نیمه شعبان، امام‌شناسی را از وظایف مهم شیعیان دانست و اظهار داشت: سیر ارادت و محبت به حضرت ولی‌عصر (عج) تنها از راه اطاعت، ارادت و محبت به ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است که این موضوع توصیه حضرت مهدی (عج) نیز هست.

وی تحریم‌های گسترده غربی‌ها را بی‌تأثیر دانست و گفت: این تحریم‌ها اقتصاد ایران را به یک اقتصاد مقاوم بدل کرده و دشمنان باید بدانند با این شیوه‌های نابخردانه نمی‌توانند نظام مردمی ایران اسلامی را از پای در آورند.

منتظری عنوان کرد: اگر لازم باشد، نظام اسلامی ایران با بستن تنگه هرمز و قطع شاه رگ اقتصادی غربی‌ها پاسخ بی‌مهری‌های آنها را قاطعانه خواهد داد.

وی همچنین رزمایش‌های مختلف سپاه و ارتش را نشانه اقتدار نظامی ایران دانست و گفت: رزمایش پیامبر اعظم 7، صدها موشک دوربرد، میان برد و کوتاه برد و هواپیماه‌های بمب افکن بدون سرنشین سپاه و ارتش، دشمن را گیج و مبهوت کرده که در صورت وارد شدن نظام اسلامی به میدان مقابله چنان درسی به دشمنان می‌دهد که تا ابد هرگز فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه شهربابک با گرامیداشت روز حجاب و عفاف، حجاب را یک ارزش دینی دانست که با طبیعت و فطرت بشر هماهنگ است.

‌وی افزود: حجاب و پوشش علاوه بر اینکه موجب تعالی معنوی زنان می‌شود، موجب حفظ عفت، کرامت و شخصیت زنان نیز است.

منتظری عنوان کرد: هدف دنیای فاسد غرب این است که زنان وسیله‌ای باشند برای التذاز چشم‌چران‌ها و هوس ران‌ها که این اوج تحقیر و زیر پا گذاشتن شخصیت زنان است.

وی یکی از عوامل گسترش و تبلیغ بی‌حجابی را شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و با هشدار به خانواد‌ه‌ها از مسئولان صدا و سیما در خواست کرد فرستنده‌های دیجیتال را در شهرستان گسترش دهند که تا حد زیادی خنثی کننده تبلیغات‌ مسموم شبکه‌های ماهواره‌ای می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول