اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

پیروی از ولایت موجب پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و مطیع ولایت بودن سبب پیشرفت و تعالی جامعه و زمین زدن دشمنان انقلاب و اسلام می‌شود.

پیروی از ولایت موجب پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در رفسنجان سال 60 را، سالی بسیار پر فراز و نشیب و اندوه‌بار برای انقلاب دانست و اظهار داشت: ترورهای سال 60 و از بین رفتن شخصیت‌های مهم برای نظام و انقلاب ضربه محکمی بود.

وی افزود: اما مصلحت خداوند بر این شد تا وجود مقام معظم رهبری برای ما ماندگار شد و این نعمتی بسیار بزرگ است که باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

رمضانی‌پور پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و مطیع ولایت بودن و حضور در صحنه را سبب پیشرفت و تعالی جامعه دانست و بیان داشت: نسل امروز باید خوب این مهم را حس کند که افراد زیادی در راه ولایت جان خود را از دست دادند زیرا سرور شهیدان جوان بهشتی حضرت عباس (ع) یکی از کسانی بود که در راه ولایت ولی امر خود امام حسین (ع) با افتخار و وفاداری تمام جان داد.

امام جمعه رفسنجان مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی را کشاندن جوانان و نوجوانان به ولایت‌مداری دانست و ابراز داشت: خانواده‌ها در همه حال بهترین مشوق در این راستا هستند و خانواده‌ای که خود در راه ولی امر مسلمین باشد، می‌تواند فرزندانی ولایت‌مدار تربیت کرده و خیال جامعه اسلامی را برای آینده مملکت راحت کند.

رمضانی‌پور با تأکید بر ادامه دادن راه شهدا بیان داشت: راه شهدای بزرگی همچون دکتر بهشتی باید همیشه روشن بماند و به ویژه مسئولان ما باید با الگو پذیری از چنین بزرگانی درصدد رفع مشکلات محرومان و قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه برآیند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول