اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ملت ایران پیشتاز مبارزه با ظلم‌ستیزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: دنیا ملت ایران را به عنوان پیشتاز مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی می‌شناسد.

ملت ایران پیشتاز مبارزه با ظلم‌ستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌‌ریزی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت: روز قدس‌ یکی از ماندگارترین و مهم‌ترین ‌یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: قدس از جایگاه ویژه‌ای‌ نزد مسلمانان و مردم جهان برخوردار است که بر اثر عنایت ویژه و تأکیدات فراوان معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مسئله بین‌المللی و جهانی‌ تبدیل شده است.

متقی ابراز داشت: شعار قدس به معنی ‌استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم و دفاع از قدس به معنی دفاع از مظلومان و بی‌پناهان است، پس ‌در این برهه بر همگان وظیفه و واجب ‌است که حضوری پرشور و چشمگیر در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی به حساسیت ویژه یوم‌الله قدس ‌سال جاری از جمله تحولات استثنایی و تاریخی نشأت گرفته از خیزش‌های اسلامی‌ مردمی و ضد ‌استکباری منطقه خاورمیانه، کشتار مردم مظلوم سوریه‌، بحرین و میانمار به ویژه نگه‌داشتن میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مدون و باشکوه‌تر در تظاهرات ضد استکباری، برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین‌، همچنین حمایت از انسان‌های آزادیخواه و برای رهایی قدس شریف، انزجار خود را پرشورتر از سال‌های گذشته از این غده سرطانی به منصه ظهور می‌رسانیم.

متقی افزود: بنا به تأکیدات مکرر‌ مقام معظم رهبری 22 بهمن و روز قدس به عنوان روز جهانی‌ نام گرفته که متعلق به احزاب و دسته خاصی نیست، روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است، پس سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته با حضور حداکثری‌ در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و صهیونیست می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز امت‌های اسلامی و آزادگان جهان چشم امید به مسلمانان ایران و دولت جمهوری اسلامی‌ دوخته‌اند، پس ما باید این رهبری و پرچم‌داری را حفظ کنیم، زیرا دنیا ایران را به عنوان پیشتاز مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی می‌شناسد و این از برکت وجود امام (ره) و رهبری‌های پیامبر‌گونه مقام معظم رهبری ‌است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول