اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

صدای ظلم ستیزی در جهان به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس:امام جمعه موقت دزفول گفت: صدای خشم مردم در جهان علیه ظلم به گوش می‌رسد و این صدا جهان را پر کرده است.

صدای ظلم ستیزی در جهان به گوش می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرو پناه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: صدای خشم هزاران نفر در سراسر جهان به گوش می‌رسد و مردم 80 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی در مقابل ظلم سران مملکت خود به تظاهرات پرداخته‌اند.
وی افزود: مردم لیبی با الهام گرفتن از پیام انقلاب اسلامی ایران در اعتراضات و تظاهرات خود به زبان فارسی شعار  نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی  سر دادند.
خسروپناه با اشاره به کشته شدن دیکتاتور لیبی افزود: هیچ کس باورش نمی‌شد قذافی و پسرانش با این چنین ذلت و خواری به درک واصل شوند.
وی تاکید کرد: سرنگونی قذافی تحول عمیقی که در منطقه رخ داده پیام انقلاب است که به این کشور و کشورهای منتقل شده است.
 وی گفت: کشور لیبی هم اکنون 500 هزار حافظ قرآن دارد و این امر نشان می‌دهد که تظاهرات و اعتراضات آن‌ها با دیدی باز و آگاهانه و اسلامی است.
امام جمعه موقت دزفول در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه گفت: استقبال بی نظیر و ارزشمند مردم کرمانشاه از رهبری در تاریخ ثبت شد و این نشانه اعتقاد بین امت و امامت است.
 وی افزود: مقام عظمای ولایت در سفر 9 روزه خود به کرمانشاه و دیدار با اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان،ایثارگران، خانواده های شهدا, ورزشکاران و دیگر قشرها بیانات ارزشمندی را ایراد کردند که نه تنها مردم کرمانشاه بلکه همه ملت ایران باید از این رهنمودها پیروی و بهره گیرند.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول