اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در طبس؛

موج ظلم‌ستیزی جهانی برگرفته از راهبرد بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با بیان اینکه موج ظلم‌ستیزی جهانی برگرفته از راهبرد بسیج و بسیجیان در انقلاب اسلامی است، برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان طبس را تشریح کرد.

موج ظلم‌ستیزی جهانی برگرفته از راهبرد بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، ابوالقاسم احمدی ظهر امروز طی سخنانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقش بسیج در طول 32 سال حیات طیبه‌اش، بر هیچکس پوشیده نیست و این نهاد مقدس در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی در هشت سال دفاع مقدس و امروز هم در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش‌آفرین بوده و هست.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج «بسیج، ولایت و بیداری اسلامی» تعیین شده است، افزود: با برگزاری جشن‌های عید سعید غدیرخم در سطح رده‌های مقاومت بسیج و همچنین فضاسازی متناسب با ایام عید، به استقبال گرامیداشت هفته بسیج رفته‌ایم و علاوه براین در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، یادواره شهدا با عنوان «محفل آلاله‌های سرخ»، همایش منتظران ظهور با برگزاری مراسم دعای کمیل و دعای ندبه، و همایش همدلی و هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعت، فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج، هیئت امنای هیئت‌های مذهبی و مداحان بسیجی برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس یادآور شد: هفته بسیج از سی‌ام آبان آغاز شده و تا ششم آذر ادامه می‌یابد، که در اولین روز از این هفته که باعنوان «بسیج، اخلاق و معنویت» نامگذاری شده است، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان و بسیجیان در محل آستان مبارک امامزاده حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و در جوار گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از برنامه‌های دیگری که برای اجرا در هفته بسیج در طبس پیش‌بینی شده است، افتتاح مسابقات فوتسال جام شهدای کربلا، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری همایش «بسیج، سازندگی و خدمات‌رسانی» همراه با تجلیل از فعالان عرصه بسیج سازندگی، و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب، نماز، و امر به معروف و نهی از منکر است.
احمدی بیان کرد: برگزاری گردهمایی و نشست‌های متعدد روشنگری و بصیرت‌افزایی در سطح رده‌های مقاومت بسیج باتوجه به موج بیداری اسلامی و در پیش بودن انتخابات نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی عنوان داشت: برگزاری همایش «زلال معرفت و بصیرت» با حضور سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین، برگزاری شش مورد یادواره شهدا در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای حلقه‌های شجره طیبه صالحین، و برگزاری همایش سراسری «بسیج، ولایت و اقتدار» با تجمع ده‌ها هزار نفری بسیجیان طبس نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته بسیج در شهرستان طبس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس یادآور شد: بسیج یک تشکل مقدس دینی و معجزه انقلاب اسلامی است که نهال آن به دست حضرت امام خمینی(ره) غرس شد و هر سال که از عمر پربرکت بسیج می‌گذرد بیشتر به اهمیت و نقش بسیج در انقلاب اسلامی پی می‌بریم.
وی اظهار داشت: اگر کارکرد بسیج در ابتدای تشکیل مقابله با تهدید سخت بود، اما امروز شاهد هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه مقابله با جنگ نرم و رسیدن به استقلال در همه ابعاد نقش‌آفرین است.
احمدی همچنین تصریح کرد: موج استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی که امروز در سطح جهان ایجاد شده، برگرفته از راهبرد بسیج و بسیجیان در انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول