اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ولی فقیه سپاه تایباد:

شعار ظلم‌ستیزی از قرآن کریم است

خبرگزاری فارس: مسئول ولی فقیه در سپاه تایباد گفت: شعار ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم برگرفته از قرآن کریم است.

شعار ظلم‌ستیزی از قرآن کریم است
به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی طغانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تایباد با اشاره به جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی شعار ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم غاصب توسط حضرت امام پایه‌گذاری شد.
 وی افزود: نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس هشداری به استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بود که آزادی خواهان و مسلمانان جهان روز قدس را از لوث وجود اسرائیل پاک کرده و سرزمین اسلامی را به فرزندان اسلام باز خواهند گرداند.
وی همچنین شعار ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم را برگرفته از قرآن کریم خواند و افزود: دفاع از ملت مظلوم فلسطین یک وظیفه الهی است که بر دوش تک تک مسلمانان جهان است.
مولوی مجاهد صالحی مدیر حوزه مظهر‌التوحید اهل سنت شهرستان تایباد نیز گفت: امروز دشمنان اسلام و مسلمانان با ایجاد جنگ نرم و انواع توطئه‌ها به دنبال ایجاد اختلافات فرقه‌ای و مذهبی در بین مسلمانان هستند و در این راه از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.
وی افزود: ایجاد اختلافات مذهبی یکی از مصادیق جنگ نرم دشمن در بین مسلمانان دنیا است.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی گفت: بیداری امت اسلامی مرهون امام راحل عظیم‌الشأن است وامروزه اگر سقوط دیکتاتورهای دنیا دیده می‌شود، وعده الهی است که با حفظ وحدت امت اسلامی حاصل شده است.
مراسم راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس تایباد با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و مسئولان، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن و با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل از محل مسجد صاحب‌الزمان آغاز و تا چهار راه شهدا ادامه یافت.
قرائت قطعنامه پایانی که با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر مورد تایید قرار گرفت پایان بخش مراسم بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول