اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های گیلان:

مردم آمریکا ندای ظلم‌ستیزی را پذیرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: مردم آمریکا ندای ظلم‌ستیزی را زود پذیرفتند.

مردم آمریکا ندای ظلم‌ستیزی را پذیرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در نشست دانشجویی با موضوع «حمایت از جنبش ضد سرمایه‌داری» در دانشگاه گیلان، با اشاره به تقارن ماه محرم و روز دانشجو اظهار داشت: امروز نیاز بشر به قرآن صامت و قرآن ناطق احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز در آمریکا سرمایه‌داران مردم را در استضعاف نگه داشته‌اند، افزود: این جلسه برای حمایت از مظلوم و برائت از ظالم برگزار شده است.
مهدوی فریاد زدن طبق منشور قرآن صامت (کتاب الله) و قرآن ناطق (امام علی (ع)) را بهترین راه حمایت از مظلوم به‌ویژه مردم بی‌دفاع جنبش ضد سرمایه‌داری در آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: خداوند دو قطره را در جهان آفرینش بسیار دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد، یکی قطره اشک مظلوم و دیگری قطره خون شهید است.
این مسئول گفت: زمانی که خداوند چیزی را دوست داشته باشد با تمام صفاتش به آن عشق می‌ورزد که این امر موجب می‌شود آن چیز در عالم اثر کرده و بقا پیدا کند.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان تصریح کرد: اگر آغاز جنبش وال‌استریت در قلب آمریکا را متاثر از اشک و خون ریخته شده در عاشورای حسینی صدر اسلام ندانیم، اشتباه کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه خداوند به قطره‌های خون امام حسین (ع) و آه و اشک یتیمان به اسارت گرفته شده در آن روز فعلیت داده است، ابراز داشت: آنها تا امروز آثار خود را به این صورت در عالم متاثر کرده‌اند.
مهدوی ادامه داد: استقلال و آزادی هندوستان به رهبری گاندی نیز از دیگر آثار برگرفته از عاشورای حسینی برای دفاع از مظلوم و برائت از ظالم بوده است.
 
* عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی امروز جهان از اشک و خون عاشوراییان نشأت گرفته است
این مسئول با اشاره به اینکه عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و ظلم ستیزی امروز مردم جهان از اشک و خون عاشوراییان نشات گرفته، ابراز داشت: ابرقدرت‌ها آگاه نیستند که قطره‌های خون و اشک شهید و مظلوم محبوب خداست.
وی وقوع تمام چنین اتفاقاتی در جهان را زمینه‌ای برای رسیدن به حکومت انسان کامل دانست و گفت: مردم آمریکا ندای ظلم ستیزی را زود پذیرفتند.
مهدوی با بیان اینکه اتفاقات عدالت‌خواهانه اخیر مردم در جهان نشان دهنده این است که قلب بشر دیگر جایی برای پذیرش ظلم ندارد، یادآور شد: این امر از نشانه‌های ظهور است البته نه آن ظهوری که برایش سریال بسازند و ابزاری تلقی کنند بلکه ارتقای گرایش و میل مردم به ظلم‌ستیزی این امر را به عنوان نشانه‌های ظهور منجی تایید می‌کند، زیرا زمانی یوسف زهرا ظهور می‌کند که ظرفیت نظام بشری به واسطه عزت‌خواهی، عدالت‌خواهی و استقلال طلبی بالا رفته باشد و طاقت مردم در برابر کمترین ظلمی تاب شود.
 
* رسانه‌های دجال صفت صهیونیست در صدد اغفال مردم هستند
مهدوی با اشاره به الگوپذیری جوانان مسلمان بحرینی از قیام جوانان حسینی خاطرنشان کرد: جوانان بحرینی با توجه به الگوپذیری از جوانان حسینی و به دنبال آن جوانان ایرانی تحول بزرگی را در تاریخ جهان عرب رقم زدند و پیام ظلم‌ستیزی امام خمینی (ره) را در جهان فراگیر کردند.
وی به بطلان حرکت‌های خشونت بار گروه طالبان به عنوان مخدوش کنندگان چهره اسلام طبق برنامه‌ریزی‌های صهیونیست‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه‌های شیطان‌صفت و دجال صفت صهیونیست در صدد اغفال توده‌های مردم هستند، ولی موفق نمی‌شوند زیرا دنیا جایگاهی برای باطل ندارد و به‌زودی حق جهان را خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول