اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

دانشجویان سردمدار ظلم‌ستیزی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، دانشجویان را سردمدار ظلم‌ستیزی معرفی کرد.

دانشجویان سردمدار ظلم‌ستیزی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صادق موحدمنش ظهر امروز در همایش 2 هزار نفری دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرهای مازندران با عنوان 16 آذر عاشورایی در مصلی ساری، اظهار داشت: امروز روز شهادت دانشجویان انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با استکبار و جهان‌خواران است.
وی اضافه کرد: به شکر خدا، امروز رنگ و لعاب همه مدعیان حقوق بشر فرو ریخته و چهره واقعی آنها برای جهانیان آشکار شده است.
موحدمنش ادامه داد: آگاهی و بصیرتی که امام راحل در جان جوانان، در شعور دانشجویان و در اندیشه عمیق این ملت بزرگ آشکار کردند، امروز تحولاتی را در دنیا ایجاد کرده است.
این مسئول تصریح کرد: امروز طلیعه پیروزی ملت‌ها در کشورهای اسلامی و آگاهی 99 درصدی جهان غرب در مقابل یک درصد را ملاحظه می‌کنیم و تمام این حرکت‌ها نشأت گرفته از عاشورای حسینی است.
موحدمنش با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در احیای دین جدش هر آنچه داشت را گذاشت، گفت: چنان عشق، شور و شعوری ایجاد کرد و تا قیام قیامت پابرجاست.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان سردمداران نماد عدالت و ظلم ستیزی در طی 50 سال اخیر با تبعیت از آرمان‌های امام راحل و در عصر حاضر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری که پرچمدار آگاهی و بصیرت در سطح جهان هستند، کارنامه درخشانی دارند.
به گزارش فارس، دانشجویان 18 مرکز دانشگاه پیام نور مازندران طی راهپیمایی از دانشگاه پیام نور ساری تا مصلی نماز جمعه، یاد و خاطره دانشجویان شهید را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول