اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد مجتمع صنفی 6 هزار متر مربعی

سنگ‌تراشان آرامستان بزرگ مشهد ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: با ایجاد مجتمع صنفی 6 هزار متر مربعی، سنگ تراشان آرامستان بهشت‌ رضا (ع) مشهد ساماندهی می‌شوند.

سنگ‌تراشان آرامستان بزرگ مشهد ساماندهی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان میادین میوه، تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری و به منظور ساماندهی سنگ‌تراشان جاده فریمان احداث مجتمعی در بهشت رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: این مجتمع دارای دو بخش نمایشگاهی برای مراجعه شهروندان و بخش کارگاهی است که در حال حاضر طرح آن در مرحله تائید نهایی است.

وی ادامه داد: بخش کارگاهی در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و بخش نمایشگاهی در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با اشاره به مشکلات استقرار این سنگ‌تراشان در جاده فریمان گفت: با توجه به اینکه این سنگ‌تراشان به صورت پراکنده در جاده فریمان استقرار دارند، نازیبایی بصری را ایجاد کرده است.

شاهچراغی ادامه داد: همچنین آلودگی‌های صوتی و محیطی، سد معبر و ایجاد مزاحمت‌هایی خاص از دیگر مشکلات این واحدهای صنفی است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: با توجه به اینکه ضایعات و گرد و خاک حاصل از سنگ‌تراشی در دراز مدت موجب ایجاد بیماری می‌شود با استقرار این صنوف در بهشت رضا (ع)، طی دو الی سه سال آینده این افراد می‌توانند از امکانات بهتری در زمینه تراش سنگ به عنوان مثال سنگ‌تراشی با کامپیوتر برخوردار شوند.

وی بیان کرد: در کنار موارد مذکور این واحدهای صنفی از امکانات بهداشتی محدودی برخوردار هستند که با انتقال آنها به مجتمع در دست ساخت بسیاری از مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول