اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نشست شورای شهر کرمان؛

قیمت قبرهای آرامستان جدید کرمان اعلام شد

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی کرمان با قیمت 100 هزار تومان برای هر یک از قبرهای آرامستان جدید این شهر موافقت کرد.

قیمت قبرهای آرامستان جدید کرمان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی مهاجری رئیس شورای اسلامی شهر کرمان شامگاه یکشنبه در نشست عمومی این شورا با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌ها اظهار داشت: این نشست با موضوع اظهار نظر شهردار کرمان درباره یک نامه مربوط به شهرداری و تصویب نهایی آخرین مصوبه‌های کمیسیون‌ها برگزار شد.
شهردار کرمان در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه احداث آرامستان جدید شهر کرمان به اعتبار نیاز دارد، تعدادی از قبرهای این آرامستان پیش فروش می‌شود.
ابوالقاسم سیف اللهی افزود: مردم نیز برای خرید آرامگاه‌های خانوادگی در آرامستان جدید کرمان تقاضاهایی را به شهرداری ارائه کرده‌اند.
وی تصریح کرد: با پیش فروش قبرهای آرامستان جدید کرمان خانواده‌هایی که علاقه دارند، پس از فوت در کنار دیگر اعضای خانواده باشند، می‌توانند تعدادی قبر را در یک مکان به عنوان آرامگاه خانوادگی خریداری کنند.
به گزارش فارس پس از سخنان شهردار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با قیمت 100 هزار تومان برای هر قبر در آرامستان جدید کرمان موافقت کردند و این نرخ به تصویب رسید.
 
* برگزاری مسابقات ورزشی محله‌ای در کرمان
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان نیز در سخنانی به ارائه گزارش باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمان در نشست اعضای این کمیسیون اشاره و اظهار داشت: بر اساس این گزارش شهرداری کرمان در ورزش بانوان از رشته‌های والیبال، هندبال و بسکتبال حمایت می‌کند.
زهرا لری با بیان اینکه شهرداری کرمان حامی رشته‌های موتورسواری و کوهنوری برای آقایان است، افزود: تاکید شورای اسلامی شهر کرمان بر حمایت از ورزش‌های همگانی و محله‌ای است.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری مسابقات محلات کرمان در قالب بازی‌های فوتسال در گروه‌های سنی مختلف از طریق مساجد و یا تیم‌های محله‌ای برگزار می‌شود.
لری عملکرد تیم‌های ورزشی محله‌ای در کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید در زمینه ورزش‌های همگانی و محله‌ای هزینه بیشتری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بازی‌های محله‌ای بانوان نیز در سالن‌های سرپوشیده با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود.
 
* فضاهای ورزشی و فرهنگی منطقه 3 کرمان مطلوب نیست
در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به گزارش شهردار منطقه ۳ شهر کرمان در جمع اعضای این کمیسیون اظهار داشت: در منطقه ۳ کرمان نسبت به دیگر مناطق این شهر فضای مناسبی برای فعالیت بانوان و جوانان ایجاد نشده است.
زهرا ایرانمنش خواستار اختصاص مکانی برای فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در مجموعه فرهنگی پارک مطهری کرمان در منطقه ۳ شهری شد.
 
* پارک مطهری کرمان فرهنگسرا می‌شود
شهردار کرمان پس از این درخواست رئیس کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: پارک مطهری شهر کرمان به یک فرهنگسرا تبدیل می‌شود و در این مجموعه دو سالن کتابخانه، دو گالری و دو سالن ورزشی احداث می‌شود که در هر بخش یکی از مجموعه‌های ویژه بانوان است.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول