اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر قم ممنوع شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر خبر داد.

دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالحمید وکیلی گفت: با عنایت به مصوبه اخیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مبنی بر ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های باغ بهشت، شیخان و امامزاده ابراهیم از این پس دفن اموات در این آرامستان‌ها ممنوع است.

وی افزود: با توجه به مشکلات و معضلاتی که دفن اموات در آرامستان‌های غیر مجاز داخل شهر برای شهروندان ایجاد می‌کند، دفن اموات در این آرامستان‌ها ممنوع است.

مدیرعامل سازمان بهشت معصومه اظهار داشت: برخی از شهروندان به‌ دلیل مجاورت با آرامستان‌ها شکایات متعددی را به سازمان آرامستان‌ها به منظور جلوگیری از دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر داشتند.

وی اذعان داشت: با توجه به درخواست شهروندان همجوار آرامستان‌ها و بقاع متبرکه و اعتراض به دفن اموات در این مکان‌ها، سازمان آرامستان‌های شهرداری طی پیگیری‌هایی که انجام داد توانست تعدادی از آرامستان‌های غیرمجاز داخل شهر را در سال‌های 84 و 1385 تعطیل کند.

وکیلی تصریح کرد: در آخرین مرحله این طرح در سال جاری شورای برنامه‌ریزی و توسعه انسان توانست دفن اموات در آرامستان‌های شیخان، امامزاده ابراهیم و باغ بهشت را ممنوع اعلام کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم بیان کرد: آرامستان بهشت معصومه در جاده قدیم قم - تهران که خارج از شهر است برای دفن اموات شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول