اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه اعلام کرد

انتقال صنوف از فضای آرامستان ارومیه

خبرگزاری فارس: مسئول طرح مطالعاتی برنامه‌ریزی کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت شهرداری ارومیه گفت: صنوفی که در ورودی باغ رضوان ارومیه قرار دارند انتقال می‌یابند.

انتقال صنوف از فضای آرامستان ارومیه
نادر اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صنوفی که در ورودی باغ رضوان ارومیه قرار دارند به دلیل آلودگی‌های محیطی که دارند به پشت فضای آرامستان‌های ارومیه انتقال می‌‌یابند.
وی با اشاره به مطالعه طرح توسعه آرامستان‌های ارومیه، تصریح کرد: در این طرح مشاغل موجود مکان خاصی برای کسب و کار دارند و در این راستا این صنوف به خارج از دید و در محوطه خاصی که برای آنها در نظر گرفته شده است مشغول به کار می‌شوند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه واحدهای مسکونی نیز در فضای آرامستان‌های ارومیه به ویژه در ورودی این آرامستان قرار دارند، افزود: در این طرح نیاز به جابه‌جایی این واحدهای مسکونی لحاظ شده است و بر این اساس واحدهای مسکونی از فضای آرامستان‌های ارومیه حذف می‌شوند.
اکبری با بیان اینکه در طرح توسعه‌ای آرامستان ارومیه طرح‌های متعددی در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: احداث یادمان شهید باکری یکی از طرح‌های بزرگی است که در حال حاضر در باغ رضوان ارومیه در دست اجراست.
وی ادامه داد: این یادمان در کنار مزار شهدا در آرامستان ارومیه احداث می‌شود.
این مسئول ایجاد فضای سبز برای بهبود وضعیت هوا و ایجاد پارکینگ‌های ویژه نیز از دیگر بخش‌هایی است که در طرح توسعه باغ رضوان ارومیه مورد توجه قرار گرفته‌اند.
اکبری با اشاره به ترافیک موجود به ویژه در روزهای تعطیل در باغ رضوان ارومیه، گفت: برای بهبود این وضعیت تلاش می‌شود مسیرهای دسترسی جدیدی ایجاد شود.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول