اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی؛

رئیسی: تعامل سازمان آرامستان و شهرداری هرمزگان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: سازمان آرمستان و ثبت احوال هرمزگان باید در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های برخی از افراد سودجو نهایت تعامل و همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

رئیسی: تعامل سازمان آرامستان و شهرداری هرمزگان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید رئیسی پیش از ظهر امروز در سیصد و هفدهمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: در راستای به دست آوردن آمارهای دقیق از فوت افراد و جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو سازمان آرامستان و ثبت احوال باید با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: شهرداری باید به اندازه توان خود در راستای آسیب‌شناسی و فرهنگ‌سازی خانواده‌ها تلاش کند تا شاهد کاهش آمار طلاق در استان باشیم.
در ادامه این جلسه نیز رئیس سازمان ثبت احوال استان هرمزگان گفت: در سال جدید با کاهش ثبت وفات روبه‌رو بودیم که برای حل این مشکل شهرداری باید با سازمان ثبت احوال همکاری داشته باشد.
علیرضا غلام‌پور افزود: یکی از عمده مشکلات شهر بندرعباس وجود آرامستان‌های پراکنده و عدم محصور بودن آنها در یک مکان خاص است.
رئیس سازمان ثبت احوال هرمزگان تاکید کرد: بسیاری از افرادی که در این قبرستان‌ها دفن می‌شوند به دلیل عدم مراجعه خویشاوندان آنها به سازمان، در دفاتر سازمان ثبت نمی‌شوند.
غلام‌پور تصریح کرد: محصور کردن قبرستان‌های سطح شهر با همکاری شهرداری و نظارت صحیح بر آنها می‌تواند مشکل سازمان را در راستای به دست آوردن آمار دقیق از فوتی‌های شهر بندرعباس را برطرف کند.
وی همچنین در خصوص برنامه‌های جدید سازمان ثبت احوال استان گفت: در نیمه دوم سال جدید طرح مکانیزه کردن کارت‌های شناسایی (کارت هوشمند ملی) در استان هرمزگان آغاز می‌شود و با اجرایی شدن این طرح کارت‌های ملی از رده خارج می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول