اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فرماندار رباط کریم:

اطلاع مردم از طرح‌های مهر ماندگار آنها را امیدوارتر می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی فرمانداری رباط کریم گفت: دولت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی در طرح‌های مهر ماندگار انجام داده که اطلاع مردم از این طرح‌ها آنها را امیدوارتر می‌کند.

اطلاع مردم از طرح‌های مهر ماندگار آنها را امیدوارتر می‌کند

تقی سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: خدمات بسیاری از سوی دولت‌های نهم و دهم و مدیران استانی و شهرستانی در این مدت به مردم ارائه شده است که متاسفانه برخی از این خدمات به درستی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر شخص رئیس‌جمهوری و اعضای عالی‌رتبه هیئت دولت با انجام بیش از یک صد سفر استانی و سفر به سراسر کشور طی 3 دوره پیاپی، نیازها، مشکلات و دغدغه‌های مردم تمام ایران را به درستی درک کرده و برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای را در غالب طرح‌های مهر ماندگار آغاز شده است.

سخنگوی فرمانداری رباط کریم با بیان اینکه این طرح‌ها با انجام صدها ساعت کار کارشناسی و تلاش همگانی در کشور اجرایی می‌شود، گفت: مردم باید از سختی‌ها و تلاش‌هایی که دستگاه‌های اجرایی برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار متحمل می‌شوند، آگاه گردند.

سالک افزود: یکی از مهمترین دلایل موفقیت جمهوری اسلامی، حمایت‌های مردمی طی بیش از 3 دهه گذشته است و مردم با امید به آینده همه سختی‌ها را به ویژه تحریم‌های غیرقانونی و مغرضانه غربی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی مردم باید بدانند که مدیران دولت و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی برای اشراف کاملی به معضلات جامعه و نیازهای آنها داشته و برای رفع مشکلات کشور در تلاش هستند.

سخنگوی فرمانداری شهرستان رباط کریم ادامه داد: به طور قطع اطلاع از تلاش‌های دولت برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار آنها را به آینده درخشان جمهوری اسلامی امیدوارتر کرده و موجب گسترش نشاط ملی در کشور می‌شود.

سالک با بیان اینکه در شهرستان رباط کریم نیز ده‌ها پروژه بزرگ و ملی در غالب طرح‌های مهر ماندگار در دست اجرا است، گفت: امید است که رسانه‌های فعال در این شهرستان، مردم را با این طرح‌ها و دستاوردهایی که در صورت تکمیل و بهره‌برداری دارد، بیش از گذشته آشنا کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع با اطلاع کامل مردم از طرح‌های مهر ماندگار رباط کریم، امیدواری بیشتری پیدا کرده و با تمام توان به یاری دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در اجرای طرح‌های فوق خواهند آمد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول