اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

تبیین ویژگی‏‌های رمضان نیازمند تلاش هنرمندان متعهد است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تاکید کرد: تبیین ویژگی‏‌های ماه مبارک رمضان نیازمند تلاش هنرمندان متعهد است و باید در این زمینه به خوبی کار شود.

تبیین ویژگی‏‌های رمضان نیازمند تلاش هنرمندان متعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس اعتماد پیش‌ از ظهر امروز در سیزدهمین جلسه شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان شاهرود گفت: ماه میهمانی خدا فرصتی برای بندگی‌ خدا، توبه و برداشتن گامی فراتر به سوی حق تعالی است؛ بنابراین باید بهره کامل از این ماه پر برکت و الهی ببریم.

وی ضمن اشاره به دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: امسال نیز مانند ماه رمضان سال گذشته در نظر داریم طرح تکریم خانواده‌های معظم شهدا را اجرا کنیم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تصریح کرد: با حضور در مراسم‌های مذهبی و محافل انس با قرآن کریم، می‌توانیم گامی به سوی خداوند برداشته و یک قدم به درگاه حق نزدیک‌تر شویم.

در پایان جلسه به حضار بروشورهایی با موضوع " تغذیه و ورزش در ماه مبارک رمضان" اهدا و مباحثی حول موضوع حجاب و تاثیرگذاری افراد با حجاب در دیگران مطرح شد.

به گزارش فارس از شاهرود، همچنین در جلسه‌ای که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با حضور فعالان بسیج هنرمندان شاهرود برگزار شد، اعضای جدید شورای کانون بسیج هنرمندان تعیین و معرفی شدند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در این زمینه افزود: با توجه به اینکه اعضای فعال و شورای بسیج هنرمندان قشر جوان هستند؛ در نظر داریم با بکارگیری جوانان از توانمندی‌های آنان بهره‏‌مند شویم.

اعتماد با اشاره به ایجاد کارگروه مهدویت در این کانون خاطرنشان کرد: با توجه به پیشنهادات و استقبال هنرمندان بسیجی تصمیم به چنین اقدامی گرفتیم که توسط تمام اعضای فعال و علاقمند برگزار شود.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را شناخت بیشتر جوانان از امام عصر(عج)، نشانه‌های آخرالزمان و ارتقای سطح علمی و مذهبی جوانان بسیجی عنوان کرد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: جوانان و به ویژه هنرمندان بسیجی باید تشنه کسب علم و دانش باشند و آنچه که زمینه ارتقای علم را فراهم می‌کند؛ تشکیل جلسات شجره طیبه صالحین است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول