اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

اختصاص 21 میلیارد تومان برای آبادانی مناطق محروم گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: 21 میلیارد تومان در بودجه 91 از محل فروش 2 درصد نفت و گاز برای آبادانی مناطق محروم اختصاص استان یافته است.

اختصاص 21 میلیارد تومان برای آبادانی مناطق محروم گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در نشست مناطق محروم استان با اشاره به تخصیص اعتبار این مناطق اظهار کرد: 21 میلیارد تومان در بودجه 91 از محل فروش 2 درصد نفت و گاز برای آبادانی مناطق محروم اختصاص یافته که این میزان اعتبار 2 میلیارد تومان بیشتر از سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه مدیران با تمام توان تکمیل طرح‌های نیمه تمام در روستاها را پیگیری کنند، ابراز کرد: هر قدر به مردم این مناطق خدمت کنیم باز هم کم است زیرا این مردم ولی نعمت نظام هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به وجود 2 هزار و 900 روستا در گیلان افزود: باید برای خدمات رسانی مطلوب به روستاها به‌ویژه روستاهایی که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند و با مشکلات بیشتری مواجه هستند طرح جامعی تهیه شود.

وی مدیران استان را مکلف کرد که نسبت به اطلاع‌رسانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اقدام کنند و این امر موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌شود.

سعادتی برای اجرای طرح‌ها در مناطق صعب‌العبور رودسر، سیاهکل و رودبار مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص این اعتبار تمام طرح‌ها که از اجرای آنها 11 سال می‌گذرد در هفته دولت و پیش از دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند. 

تکمیل 5.5 کیلومتر راه روستایی لشکان‌–سپرده، ساخت پل اینی، سورتله وربن راه جاران‌ ـ هفت‌بند به روستای اینی، به طول 4.5 کیلومتر، راه توکاس تا پلی آغوزبن به طول 12 کیلومتر و ادامه عملیات راه سی‌پل به شوئیل به طول 10.5 کیلومتر در نشست مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

 همچنین در نشست مذکور درباره راه پیشکلیجان به کلیشم، آسفالت راه پل خشتی به انبوه به طول 14.5 کیلومتر، آسفالت و زیرسازی راه کمنی به انبوه و هدایت آب‌های سطحی روستای اینی بحث و تبادل و نظر و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول