اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

تولید نخستین تبلت ایرانی در منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تبلت ایرانی توسط متخصصان شرکت ارتباط همراه گویای اروند وارد بازار خواهد شد.

تولید نخستین تبلت ایرانی در منطقه آزاد اروند

روح الله خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: این شرکت از ابتدای سال 87 در منطقه آزاد اروند تولیدات خود را آغاز کرد که تولیدات لوازم مخابراتی ، الکترونیکی و تولید گوشی تلفن همراه از اولویت‌های تولید این شرکت به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند افزود : این شرکت در حال حاضر حدود 50 مدل گوشی تلفن در بازار ارائه کرده است که با احتساب مدل‌های قدیمی‌تر این تعداد به 100 مدل افزایش یافته است.

خزایی ضمن اشاره به تمرکز این شرکت برای تولید گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید افزود: تاکنون با توانایی متخصصان این شرکت سه مدل گوشی هوشمند به بازار ارائه شده و بزودی این شرکت تولید انبوه نخستین تبلت ساخت ایران را آغاز خواهد کرد.

وی حضور واحدهای تولیدی صنعتی از جمله شرکت ارتباط گویای اروند GLX در کنار سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را مهم ارزیابی و تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مشوقی برای تولید‌کنندگان فعال در مناطق آزاد کشور در راستای معرفی و ارائه محصولات برای افزایش درآمد این شرکت‌ها باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور از مزیت‌های گوشیهای جی‌ال‌ایکس در کشور است که به نظر می‌رسد مصرف کننده ایرانی با این شرایط بیشتر به سمت خرید گوشی‌های ساخت داخل تمایل پیدا کند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول