اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

ریزگردها زندگی مردم آبادان را مختل کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: گرد و غبار و ورود ریزگردها به این منطقه، زندگی مردم را مختل کرده است.

ریزگردها زندگی مردم آبادان را مختل کرده است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به تازگی برای رفع معضل ریزگردها و ورود این مهمان ناخوانده به منطقه اقدام جدیدی صورت نگرفته است و ما با تمام توان درصدد ایجاد راهکاری کارآمد برای رفع آن هستیم.

وی افزود: ورود ریزدگردها به منطقه، زندگی شهروندان را مختل کرده که این روند سالیان سال بر قوت خود پابرجا و باقی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورود گرد و غبار به منطقه علاوه بر عواقب سوء بهداشتی و ضرر و زیان به سلامت جسمی شهروندان برای جذب سرمایه‌گذاران و توسعه ابعاد مختلف شهری نیز مؤثر است.

وی اضافه کرد: در همین راستا پیگیری و رفع این معضل را در اولویت کارهای خود قرار داده و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوان در این زمینه گامی مؤثر و بهینه برداشت.

انصاری خاطرنشان کرد: در یک از کشورها موادی اختراع شده که با پاشیدن آن بر روی ذرات گرد و غبار و خاک، علاوه بر رفع این معضل، زمین سرسبز می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دنبال استفاده از این طرح برای رفع معضل گرد و غبار هستم، افزود: با استفاده از این طرح می‌توان به توسعه و زیبایی محیط زیست نیز کمک شایان توجهی کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان ملی و کشوری بتوان هر چه سریع‌تر این معضل را حذف و مردم شهرهای مختلف به‌ویژه این منطقه را به لحاظ قرار داشتن در مجاورت کشور عراق رهایی بخشید.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول