اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

تغییر استاندار به مصلحت خوزستان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با توجه به تقرب انتخابات ریاست جمهوری، تغییر استاندار به مصلحت خوزستان نیست.

تغییر استاندار به مصلحت خوزستان نیست

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در مورد اظهارات نماینده خرمشهر که در مورد استاندار گفته شده هیچ نظری ندارم زیرا این نظر شخصی وی بوده است.

وی افزود: به‌عنوان پیشکسوت نمایندگان استان خوزستان در مجلس حاضر، باید بگویم که با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، تعویض دولت استاندار به مصلحت خوزستان نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید هر روز یک اتفاق جدید برای استان خوزستان به‌وجود آوریم زیرا دوره نهم تازه آغاز شده و نوپا است، در همین راستا باید بکوشیم با کار و تلاش و اتحاد و همدلی آن را تقویت و منسجم‌تر کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی نمایندگان برای بار اول وارد مجلس شده‌اند به این موضوع توجه کنند که تنها باید با وحدت و انسجام بخش‌های مختلف اجرایی را به هم پیوند دهیم و در راستای نیازهای استان، همت را مضاعف کنیم.

انصاری همچنین عنوان کرد: هم نمایندگان مجلس، هم استاندار و هم دیگر مسئولان اجرایی باید انسجام را در اولویت کارهایشان قرار داده تا نتیجه خیر عایدشان شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان بسیار قدردان و ولایتمدار هستند، گفت: امروز اگر شهر و شهرستان‌های بزرگ را نظاره کنیم موفقیت آنها را در عملکرد متحد و منسجم مسئولان‌شان می‌بینیم و ما باید این روند را به‌عنوان الگوی پیشرفت پیش‌روی خود قرار دهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این میان همکاری و تعامل استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی را در پیشبرد اهداف مورد نظر برای ارتقای بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و تجاری نباید فراموش کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول