اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از تخفیف 50 درصدی برخوردار می‌شود.

تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، بهروز حسینی‌فر اظهار کرد: به‌ مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تا 30 ماه جاری 50 درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: فقط خودروهای نو اجازه ورود و ترخیص را دارند و خودروهای مستعمل پذیرش نخواهند شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: عوارض خودروهای مدل سال 2012 برابر با 10 درصد، خودروهای تولید شده در سال 2011 برابر با 11.5 درصد و همچنین خودروهای مدل سال 2010 برابر با 13 درصد خواهد بود.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای برخورداری از این تخفیف باید در این ایام نسبت به ورود خودروی خود به منطقه آزاد اروند از طریق بندر خرمشهر اقدام کنند.

حسینی‌فر خاطر نشان کرد: این طرح تنها شامل خودروهایی است که در مدت زمان تعیین شده مدارک لازم مالک و خودرو را به گمرک منطقه آزاد اروند ارائه دهند.

وی ادامه داد: از زمان آغاز طرح واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تخفیف‌های ویژه عوارض به‌ مناسبت‌های مختلف برای شهروندان آبادانی و خرمشهری اعمال شده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 600 خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر در حال تردد هستند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول