اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

نخستین محموله محصولات صنعتی قزل‌گول پارس‌آباد صادر شد

خبرگزاری فارس: در سال مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اولین محموله محصولات صنعتی کارخانه قزل‌گول که اغلب ماشین‌آلات تولیدی و صنعتی هستند به کشور ارمنستان صادر شد.

نخستین محموله محصولات صنعتی قزل‌گول پارس‌آباد صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر عصر امروز در جریان ارسال این محموله با حضور در محل کارخانه اظهار داشت: در کمتر از یک سال این کارخانه تولید و عرضه محصولات تولیدی خود را انجام داده به طوری که ماشین‌آلات صنعتی از شمال استان اردبیل به عنوان محموله صادراتی به ارمنستان صادر شده است.

فضایل عزیزی تصریح کرد: به دنبال صادرات این محصولات دومین سری تولیدات و محموله این کارخانه به مقصد کشور قرقیزستان انجام می‌شود که این محموله نیز در حال بارگیری است.

وی با اعلام این‌که جای بسی افتخار و غرور است که تولیدات ما در کشورهای دیگر زمینه‌ساز تولید و اشتغال می‌شوند، خاطر نشان کرد: ما به جد از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌گذاران حقیقی حمایت می‌کنیم که این واحد خود می‌تواند الگو و نمونه‌ای برای سایر مجموعه‌های تولیدی در عرضه محصولات با کیفیت باشد.

به گزارش فارس، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر در ادامه اضافه کرد: تولیدات این کارخانه ماشین‌آلات مربوط به تولید دستمال کاغذی، چاپ و بسته‌بندی است که در خارج از کشور مشتریان خوبی برای این مجموعه‌ها پیدا شده است.

عزیزی با اعلام این‌که حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند تولید را رونق داده و بستر اشتغال و کارآفرینی مولد باشد، بیان کرد: ما در یک بستر توسعه حقیقی سعی داریم زمینه‌ساز یک تحرک و پویایی شویم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول