اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛

زنگ جوانه‌ها در آبادان به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور، زنگ جوانه‌ها در مدرسه راهنمایی دوازدهم فروردین در آبادان به صدا درآمد.

زنگ جوانه‌ها در آبادان به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان صبح امروز در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی دوازدهم فرودین اظهار داشت: دانش‌آموزان اول راهنمایی نیز بعد از گذر از مقطع ابتدایی وارد محیطی جدید با تعدد معلمان و دبیران می‌شوند و این روز برای آنها می‌تواند روز خاطره‌انگیزی باشد.
عبدالرضا خلیلی‌نیا با بیان اینکه امسال در آبادان حدود 45 هزار و 500 دانش‌آموز در مقاطع مختلف شهری و روستایی وارد مدرسه می‌شوند، تصریح کرد: امسال آغاز سال تحصیلی جدید مصادف با هفته بزرگداشت دفاع مقدس شده است.
اضافه کرد: 30 سال قبل در چنین روزی مردان بزرگی که حماسه 8 سال دفاع مقدس را آفریدند در روی این میز و نیمکت‌ها به عنوان یک دانش‌آموز درس می‌خواندند.
وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان راهنمایی با ورود به مقطع راهنمایی به رشد و شکوفایی در زندگی خود رسیده‌اند، ادامه داد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان و افتخارآفرینان نظام انقلاب اسلامی هستید.
معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان بیان کرد: امسال حدود دو هزار معلم و دبیر در سطح مدارس شهری و روستایی به تعلیم می‌پردازند.
وی گفت: ماه مهر ماه مهربانی، همدلی و اتحاد بیشتر است و دانش‌آموز باید با سعی و تلاش بیشتر بتوانند قله‌های بزرگ علم و تربیت را فتح کنند.
خلیلی‌نیا با اشاره به اینکه تنها فردی که غیر از والدین بر شخصیّت کودک بیش از همه اثر می‌گذارد، معلم است، بیان کرد: آموزگاری که رفتارش با یک یک شاگردان گرم و صمیمانه نیست، هم در کار راهنمایی و هم در وظیفه تدریس خود با شکست روبه رو می شود.
وی گفت: راهنمایی و تدریس مؤثر هنگامی برای معلم امکان‌پذیر است که روابط دوستانه، کاری و سازنده‌ای میان او و شاگردان به وجود آید و معلم اطلاعات مورد لزوم درباره دانش‌آموزان را در اختیار داشته باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول