اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان خبر داد

برگزاری یک دوره مسابقات رکوردگیری در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان از برگزاری یک دوره مسابقه رکوردگیری در رده سنی نوجوانان و جوانان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری یک دوره مسابقات رکوردگیری در آبادان

ولی شالو غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: این اولین دوره مسابقات رکوردگیری، یادواره مرحوم «مهدی خدام‌زاده» بود که با کیفیتی قابل قبول و استقبالی چشمگیر برگزار شد.

وی به حضور همه مدعیان در این رقابت نفس‌گیر اشاره کرد و افزود: حضور قهرمانانی همچون حسین طیبی، مهدی راضی‌پور، سیدایوب موسوی و ... در این رقابت‌ها نشان از اهمیت و کیفیت بالای آن دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان نتایج به دست آمده را به این شرح اعلام کرد: در رده سنی نونهالان امیرحسین دایلی، رضا خرمی و سیدمحمد موسوی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند، در رده سنی نوجوانان نیز سیدایوب موسوی، علی دریس و حامد فخر اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان مقام‌های اول تا سوم به مهدی راضی‌پور، سیدعباس موسوی و عباس معیدنژاد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی دهداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: در نهایت حسین طیبی‌نژاد، غلام‌رضا محمدیان و حمیدرضا محمدیان، نفرات برتر این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان شدند.

غفاری ابراز امیدواری کرد که با برگزاری رقابت‌های رکوردگیری در سال‌های آینده، آبادان بتواند در این شاخه از رشته وزنه‌برداری، میزبان سایر تیم‌های کشور باشد و یاد «مهدی خدام‌زاده» را به بهترین شکل ممکن زنده نگاه دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول