اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پخش همه هفته خطبه‌های نماز جمعه

سیمای دنا بهترین شبکه استانی همراه با تریبون نماز جمعه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیمای دنا بهترین شبکه استانی همراه با تریبون نماز جمعه است.

سیمای دنا بهترین شبکه استانی همراه با تریبون نماز جمعه است

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: ماه رمضان ماه دعوت به ضیافت خداوند متعال است.

وی با اشاره به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان از مؤمنین روزه‌دار خواست هر چه بیشتر از این ماه بهره برند که یکی از این فیوضات شرکت در نماز جمعه است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان همیشه در تمام صحنه‌های مذهبی و انقلابی حضور فعال داشته‌اند که از آن جمله سنگر نماز جمعه است.

پناهی با بیان اینکه تا قبل از سال 90 تنها پنج نماز جمعه در استان برگزار می‌شد، ابراز داشت: هم‌اکنون در 12 شهر استان نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود که از برکات این نظام است.

وی با بیان اینکه رتبه استان از لحاظ برگزاری نماز جمعه اکنون ارتقا یافته، تصریح کرد: تا قبل از سال 90 در کشور آخر بودیم ولی هم‌اکنون همتراز استان‌های 20 تا 24 هستیم.

این مسئول به رضایت‌مندی مردم از ائمه جمعه استان اشاره کرد و بیان داشت: آن‌ گونه که تحقیق کرده‌ایم در حال حاضر مردم کاملا از ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه راضی هستند.

پناهی به پوشش خوب خطبه‌های نماز جمعه توسط صدا و سیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای استان ما تنها شبکه در کشور است که گزیده خطبه‌های هر هفته را پخش می‌کند که این امر رضایت‌مندی مردم را نیز به دنبال داشته و موجب شده بسیاری از بخش‌های دیگر متقاضی برگزاری نماز جمعه شوند.

این مسئول در امور مربوط به نماز جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد تریبون نماز جمعه را بهترین مکان برای بصیرت‌افزایی در بین مردم و به خصوص جوانان دانست و افزود: با تحرکاتی که اکنون در سطح منطقه وجود دارد و دشمنی همه استکبار با خط مقاومت، لازم است که در تریبون نماز جمعه نسبت به این موضوعات روشنگری بیشتری شود.

پناهی نماز جمعه را سنگری مستحکم در برابر همه توطئه‌ها دانست و گفت: بسیاری از افشاگری‌ها که منجر به روسیاهی دشمنان و بدخواهان نظام شده از این تریبون صورت گرفته است.

وی افزود: مردم استان ما نیز تاکنون استقبال گسترده‌ای از فریضه نماز جمعه داشته‌اند و در آینده نیز شاهد حضور گسترده‌تر جوانان در این فریضه عبادی سیاسی خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول